This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anna pigen

Jeg står nu i en situation, hvor jeg er i fuld gang med at planlægge mit hidtil største eventyr, nemlig 2,5 mdr. rundrejse i Sydøstasien til efteråret med afsæt i Bangkok og ellers tage dagene som de kommer.

Mit spørgsmål er vedr. flybilletten: Jeg kan se, at det er muligt at komme tur/retur for blot 4.600, endda direkte med SAS. Dette er prisen for den billigste billet, som de kalder Economy Fixed, hvilket vil sige, man hverken har mulighed for at lave ændringer eller refundering.

Hvad er jeres holdning/erfaringer? Er det for riskikabelt, eller?

Jeg ser frem til at høre fra jer 🙂

– Anna.

Anonym JulieJ

Hej..
    Jeg ville booke en billet ved Thai Airways. Her kan du få en direkte t/r-billet til Bangkok også for ca. 4600. Priserne på deres billetter kan svinge lidt op og ned fra dag til dag på den samme afgang, så det er en god idé at holde øje med priserne og så slå til, når de er nede i et rimeligt leje. Thai Airways har ligget på ca. 4600 i de seneste dage, men ligger i dag på ca. 5200.
    Det skal dog tilføjes, at jeg kigger på billetter i juni/juli, og priserne måske ikke er de samme, men når du først skal af sted til efteråret burde det sagtens kunne lade sig gøre, at få en billet til en rimelig pris.
    God rejse!
    Vh Julie

Anonym Jens

Jeg ville kigge efter billetter fra Emirates.

De flyver fra Hamburg og er uden sammenligning det bedste flyselskab jeg nogensinde har stiftet bekendskab med. De har utrolig god service, stor inflight entertainment udvalg, valgfri mad fra en stor menu etc. Desuden er det muligt at ændre billetter for en 500-las så vidt jeg husker…

Billetterne kan findes for ca. samme pris som ovenstående.

Anonym none

Hej Anna

Jeg har selv lige købt en billet Kbh-Bkki Maj hos Thai Airways for 4600 kr. Thai Airways er et super godt selskab og kan stærkt anbefales. Billetten er også Fixed og derfor billig. Jeg skal kun være væk 3 uger denne gang, så synes derfor ikke det er risikabelt og er sikkert på at perioden ikke skal ændres.

Jeg har tidligere, på en af mine længere rejser, haft brug for at lave billetten om, så jeg kunne komme hjem et par uger før tid. Det var en stor lettelse, at jeg da havde en billet, der kunne ændres. Den var derfor også dyrere, men en god sikkerhed at have.
    Hvis du alligevel vælger at købe den billige Fixed billet, er du “tvunget” til at blive i landet til den planlagte afrejsedato. Men, – skulle du blive alvorlig syg etc. er du selvfølgelig dækket af din rejseforsikring og deres gældende regler, så du ved behov, kan komme hjem før tid.

God rejse
    Mvh Maria

Anonym none

Billetterne er mærkelig nok ofte dyrere på Thai Airways hjemmeside. Prøv i stedet momondo.dk, som er en god søgemaskine, den spytter de billigeste billetter ud. Nogle gange har rejseselskaberne et bestemt antal billige billetter fra de forskellige flyselskaber også fra Thai.

Anonym IBP1987

Emirates er også begyndt at flyve fra kastrup nu 🙂 Har fløjet med dem 2 gange fra Hamburg, godt selskab. Mellemlanding i dubai, hvis over 8 timer får du gratis måltid mad der.

Anonym Anna

Hej allesammen,

Tak for jeres svar.
    Lader til, jeg skal vælge noget andet fremfor SAS?

Julie + Noa: Thai Atirways koster pt. 7.600,- i den periode jeg ønsker at rejse i, nemlig slut sept. og hjem midt dec. -hvilket jeg synes er en smule i overkanten. Men jeg må lige holde øje med deres hjemmeside over den næste tid.

Jens: Kunne være jeg skulle kigge nærmer på Emirates. Men de flyver åbenbart ikke fra DK så?

Anonym Jens

Nej, de flyver kun fra Hamburg. Det er selvfølgelig lidt besværligt hvis du er fra København, men hvis du er fra alle andre steder i landet, så er der jo ca. lige så langt til Kastrup som til Hamburg.

Anonym Anna pigen

Jeg er fra Århus, så er ikke fordi det er så slemt.
    Jeg vil i hvert fald have det med i mine overvejelser, mange tak! 🙂

Anonym admin

Billige Flybilletter

Søg flybilletter her på Backpacker Planet og sammenlign stort set alle selskaber og rejsebureauer i Danmark.

Venlig hilsen

Redaktionen

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account