This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MissAdventure

Jeg giver 4400 kr. fra Hamburg… og et par hundrede med airasia.
    Med Emirates er der 30 kg. bagage, god mad og alle drikekvarer inkl. samt skærme i hvert sæde emd en masse film/musik/spil….
    Så jeg vælger så vidt muligt altid Emirates og tager gerne togturen til Hamburg for at flyve med dem.

MVH MissAdventure

Anonym Charlotte

Vi har givet 5.700 med FinnAir som også har egne skærme – dog kun 20 kg baggage! Så Emirates virker billigere, hvis man er heldig at få en af de billige billetter med DSB til kr. 500,- fra København! Dog synes jeg ofte, at der er lange ventetider på mellemlandingerne med Emirates og så får du også lige lidt ekstra rejsetid med toget…..i hvert fald når man kommer fra København 🙂

Anonym Jens

Ligesom MissAdventure flyver vi også med Emirates. Det er klart det bedste flyselskab jeg har fløjet med til dags dato. God komfort, masser af underholdning, flere forskellige menuer mad og fri drikkelse. Desuden er det lige så nemt for mig at komme til Hamburg som til København.

Vi flyver den 21. juni fra Hamburg til Singapore og det koster 4300 kr (t/r).

Hvornår skal I afsted?

Anonym Charlotte

Vi må prøve Emirates næste gang 🙂 Har ikke prøvet FinnAir før, men de er også kun lige begyndt at flyve til Singapore her i maj!!

Anonym Lrose

Hej,

Er der nogen der har nogle gode fif eller anbefalinger til hvor man kan købe billige flybilletter til Indonesien?
    Er det smartest at bestille hos ex Jysk Rejsebureau eller Kilroy til Bangkok og så eventuelt airasia derfra og skal disse så bestilles hjemmefra? Vi vil helst flyve fra Danmark men hvis der er mange penge at spare kunne vi måske godt køre til Tyskland eller lign. og flyve derfra.

Mange hilsner Louise

Anonym MissAdventure

Jeg flyver fra Hamburg til Singapore med Emirates – og derfra med Airasia til Bali…

MVH MissAdventure

Anonym Lrose

Ok, tak for svar. Hvad skal du give for det?

Anonym Charlotte

Vi tager til Bali i slutningen af juni og flyver fra København med FinnAir via Helsinki til Singapore og videre med AirAsia. Pris ca. kr. 6.500,-. Det kunne godt findes billigere, men her har vi stort set ingen ventetid 🙂 Jeg forhørte mig hos Jysk Rejsebureau og de skulle have 9.500,-!! De sidste par gange jeg har søgt på afgange fra Hamburg har det ikke været billigere…hvis man altså bor i København. For 1 år siden kunne man ofte spare 2.000 ved at flyve fra Hamburg, men det har man ikke set længe!!

Anonym Lrose

Tusind tak for jeres svar 🙂

Vi skal faktisk først rejse til næste sommer men vil bare gerne have styr på det hele i god tid også i håb om at finde billige flybilletter.

Men flyver Emirates kun fra Hamburg, ikke København?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account