This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielW

Hej

Min kæreste og jeg sidder og skal planlægge en tur til Sydamerika. Vores umiddelbare tanke er at flyve til Lima, og dernæst tage til Ecuador for så at tage til Galapagos. Ved ikke om der er andre herinde der har prøvet den rute? – Vi har afsat knap 2 måneder til turen vil det være nok? input er meget velkomne, i forhold til seværdigheder og andre opdagelser. 🙂
    Dernæst melder det næste spørgsmål sig. Kan det bedst betale sig at købe flybilletter til Galapagos i Ecuador eller hjemme fra?
    Håber der er nogen berejste og beriget backpackere der kan hjælpe lidt med mine spørgsmål.

Mvh.
    Daniel

Anonym Claus

På denne tråd er der en, der øser ud af sine erfaringer:

http://www.lonelyplanet.com/thorntree/thread.jspa?threadID=2343223.

2 mdr er tid nok til at se lidt af Peru, Ecuador og Galapagos. Det tager lidt tid at komme fra Cuzco til Lima, men det koster ikke alverden at flyve indenrigs.

2mdr alene til Ecuador og Galapagos, synes jeg, er for lang tid. Men hvis I skal på sprogkursus, så tager det jo også lidt tid.

mvh
    Claus

Anonym Rosa H

Hej Daniel

Jeg rejste rundt i Ecuador/Galapagos i te uger sidste år. Det var helt fantastisk og speciel Galapagos har sat sig dybe men godt oplevelser 🙂 En tur på Amazonas var også fantastisk skøn. Vi bookede vores fly til Galapagos hjemme fra, da det skulle passe ind i vores rejseplan. Men hørte at der var gode muligheder for først at booke når man var i landet.
    Vi havde rigtig god kontakt med en dansk pige (Ea) som bor i Quito og har en hjemmeside med ture rundt i Ecuador.
    http://www.lonelytreetours.com/
    Hun vil helt sikket kunne hjælpe Jer godt på vej og hun er hurtig til at svare 🙂
    Her har du en oversigt over bådene på Galapagos:
    http://www.ecuador-travel.net/galapagos.boats.htm

Rosa

Anonym sarah_k

Hej Daniel.

Det kan godt svare sig at booke flybilletter i Ecuador, der er ofte gode priser på det 🙂

Jeg var selv 3 måneder i Ecuador, så der er nok at lave. Det er fint at starte med Lima og så flyve eller tage bus til Cuzco. Der er mange ting der bør opleves i Peru, så husk at sætte tid af til det. Der går busser rundt i hele Peru og til Ecuador, så det er rigtig nemt at komme frem og tilbage, hvis i rejser fra Cuzco tager det nok et par dage til Ecuador.

God tur
    Rigtig god tur.

Anonym kate spade nylon stripe stevie baby bag

Dark denim boot cut styles are a winner. Also, try to find a jean with at least get you banned from Farmville entirely. SLI Systems CEO Shaun Ryan said, “hybris is a global leaderjump, swim, kayak and climb their way around The Docklands in East London.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account