This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg bliver nødt til at stille et spørgsmål mere. Når jeg skal frem til de forskellige destinationer, hvordan skal jeg så gøre det- Skal jeg købe mine billetter hjemmefra, eller skal jeg købe dem på de steder jeg befinder mig under turen?

som tidligere nævn går min rejse således. Start Danmark-Indien-Kina-Thailand-Laos-Australien-New Zealand-Mexico-USA-Canada-Slut Danmark.

Håber at nogen kan hjælpe mig.

MVH Biegel

Anonym Jeppe Hannerup

Jeg har ingen erfaringer med det , men har hørt fra andre at man sparer mange penge ved at købe billetterne hjemmefra (pakkeløsninger plejer som regel at være billigst) selvom det selvfølgelig begrænser rejsefriheden.
    God tur

Anonym Anonym

Hej med dig!

Da jeg rejste, købte jeg alle billetter hjemmefra.

Pakkeløsningen viste sig at være betydeligt billigere, end at købe billetterne enkeltvis. Især når du har så mange stop undervejs.
    Jeg fløj Kbh-London-Australien-New Zealand-Australien(her havde jeg desuden 2 indenrigsflyvninger)-Bali-Singapore-Bangkok-London-København og kom af med lige under 15000 kr. Når jeg søger på billetterne enkeltvis, kommer de snildt til at koste det dobbelte. Og selvom det var en pakkeløsning, var der stadig frihed til at lave ændringer. Da jeg bestilte billetterne, skulle jeg godt nok vælge nogle faste datoer, men da de viste sig ikke at holde, var det supernemt at lave dem om! Det koster selvfølgelig et gebyr (små 200 kr), men selv om du skal lave billetten om et par gange eller tre, er der stadig penge at spare.

Jeg købte min billet gennem STA, og var meget tilfreds.

Rigtig god tur! :o)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account