This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pjotsen

Hejsa,

Mig og en kammerat står og skal ud på en 3 måneders backpackertur her til efteråret, og som det ser ud lige nu, vil vi besøge Nepal, Kina og Thailand…

Mit spørgsmål er derfor – hvad er det billigste..

a) at købe en samlet flybillet hos Kilroy fx.
    b) kun købe ud og hjemrejse herhjemme og så købe resten mens vi er afsted?

VH Pia

Anonym Anonym

Jeg vil tro det er billigere at købe flybilletter hjemmefra. Synes tit at priserne stiger helt sindsygt når man kommer tæt på den dag, man gerne vil rejse, fordi de billige pladser er optaget. Dette gælder i hvert fald mellem lande, det er tit anderledes med indenrigsflyvninger.

Så selvom det giver jer mindre fleksibilitet ville jeg købe flybilletterne hjemmefra. Få dem evt. lavet som fleksible så I har mulighed for at ændre dato når I er afsted hvis I får lyst til at blive kortere eller længere i et land. Det kan feks. Kilroy eller Jysk Rejsebureau hjælpe med.

Anonym Anonym

Jeg synes helt klart at I kun skal købe returbillet til DK.

Det er rigtig rigtig billigt at købe flybilletter herude, især hos Air Asia…

Jeg ved ikke hvor lang tid I skal være afsted, men tror ikke det er noget problem at købe billetterne herude… Fløj selv til Hong Kong og tilbage igen (bor på Penang i Malaysia) for ca. 2000 kr. Billetten købte jeg en måned før afrejse og indtil 3 uger før afrejsedagen var prisen stadig den samme.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account