This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sarah9

Takket være en masse gode bøger, og super svar i dette forum er jeg nu så småt ved at få styr på lidt af hvert. Men der er en enkelt ting jeg bliver ved med at rode rundt i.. Flybilletter.

Skal jeg bare købe one-way til Bangkok og så købe alle resterende flybilletter når der er brug for dem, inkl. den til hjemturen (som kommer til at foregå fra et andet sted i Asien). Eller køber man det hele på en gang? Skal man gøre det selv, eller bruge et rejsebureau som f.eks. kilroy eller jysk? Kilroy nævner fleksibel flybillet, men hvad er det, og er det en god idé?
    Det var lige de spm. der på nuværende tidspunkt kører rundt i hovedet.

Det skal måske lige for god ordens skyld nævnes, at jeg skal rundt i Thailand, Vietnam, Cambodia, Laos – muligvis Indonesien, Philippinerne.

På forhånd tak 🙂

Anonym lone traveller

Personligt havde jeg en returbillet til bangkok, som så gik hjem 5 måneder senere (flexibel). Derefter lod jeg bare tilfældighederne lede mig på vej, og jeg nåede forbi både cambodia, vietnam, malaysia og Australien inden jeg fløj tilbagen til bangkok med et af de mange billige selskaber i asien, og derfra connectede med mit pre-bookede fly.

Anonym lone traveller

Personligt havde jeg en returbillet til bangkok, som så gik hjem 5 måneder senere (flexibel). Derefter lod jeg bare tilfældighederne lede mig på vej, og jeg nåede forbi både cambodia, vietnam, malaysia og Australien inden jeg fløj tilbagen til bangkok med et af de mange billige selskaber i asien, og derfra connectede med mit pre-bookede fly.

Anonym mvs

Jeg vil også anbefale dig at købe en fleksibel billet gennem kilroy. Det har jeg haft gode erfaringer med og det er en hel del billigere end at købe to enkelt billetter. God tur.

Anonym Anonym

Det er jo billigst at købe en returbillet til bangkok og købe de resterende “indenrigs” billetter når du kommer dertil, så kan du også være mere spontan. Men så er man på en måde os lidt mere bundet af en hjemrejsedato. Jeg har selv brugt en flex billet fra kilroy og rykkede også datoen men det koster penge og det er ikke så nemt som de siger, det tager nogen dage i hvert fald for mit vedkommende. Men det ku jo sagtens lade sig gøre, så det var helt fint!

Anonym Sarah9

Er der nogen der har erfaringer med kun at købe en enkeltbillet?

Anonym rasmus

Jeg har tit bare købt en enkeltbillet.. Det kan være endnu billigere faktisk i nogle tilfælde.. Men man skal tit være ret hurtigt ude.. hvis du alligevel skal flyve hjem fra Asien så er der MEGET stor sansynlighed for at det bliver bangkok alligevel, da det er klart billigst.. Så derfor er en flexibelbillet du bare kan ændre en god ide.. Derudover kan der også opstå nogle visumproblemer flere steder, da man kan skulle fremvise hjembillet i nogle lande…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account