This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 3kronerimønter

Hej Allesammen

Vi er to unge mænd, som tager til Asien, Sydamerika og Austrailien til august 2009. Vi er rimelig afslappede med hensyn til, hvor fastlagt vores rejse skal være, men vi har dog et par undrende spørgsmål.

Kan det betale sig at bestille flybilletter fra Sydamerika til Indonesien, fra et flyselskab i Sydamerika? Sådan, at vi altså ikke bestiller billetterne hjemmefra. Grunden til, at vi overvejer dette, er at vi nødigt vil have vores rejse for nøje planlagt.

Håber du/i kan hjælpe os.

Det vil vi sætte stor pris på 🙂

KH
    Emil og Nikolaj

comeawaywithme

Jeg ville nok overveje en anden rute, hvis jeg var jer. Det er meget dyrt at flyve fra Sydamerika til Asien. Hvad med for eksempel Sydamerika – Australien – Asien eller omvendt. Kan altid bedst betale at købe en samlet pakke med flybilletter til hele turen. Men ja så bliver man lidt bundet. Ofte kan man dog købe billeterne så de kan ændres mod et gebyr. Jeg ville nok anbefale jeg at tage ind til et rejsebureau og snakke om priser med dem. For eksempel Jysk eller Kilroy.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account