This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hoffi

Hej alle. Min kæreste og jeg rejser 5 uger til henholdsvis Thailand, Borneo og Bali. Vi har bestilt flybilletter hjem og derned, og desuden også fra bali til bangkok, som vi skal flyve hjemfra.
    Nu går vi så og funderer lidt over om vi skal bestille de andre flybilletter hjemmefra, eller dernede (da det jo giver størst frihed og mulighed for spontanitet) – er der nogen der ved, om det er væsentligt dyrere at bestille dernede, istedet for hjemmefra?
    Personligt vil jeg helst bare bestille dernede i lufthavnen, fordi jeg så ikke er specielt bundet – medmindre det koster en bondegård i forhold til herhjemme 🙂

Anonym DanielJohansen

Jo længere tid du venter des dyrere vil flybilletterne være. Derudover er det som hovedregel billigst at bestille på internettet, bestiller du samme billet, til samme fly ved samme operatør, i lufthavnen, kan billetteren sagtens være dyrere end den på internettet.. når det er sagt kan du sagtens vente med, at bestille billetter når du er dernede. Der er mange low cost carriers, herunder den mest kendte og brugte AirAsia. En one way fra Jakarta eller Bali til det nordlige Borneo gøres let til 500 DKr. Long story short, hav i tankerne hvornår i vil flyve undervejs så i kan få den bedst mulige pris.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account