This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mortenp87

Hej med jer,

Min kæreste og jeg skal til Filippinerne i starten af juli måned, hvor vi regner med at skulle rejse en del rundt mellem øerne.
    Derfor vil vi naturligt komme til at flyve en del, men er der nogen her der har erfaring med køb af flybilletter på Filippinerne.?
    Skal man have styr på billetterne allerede hjemmefra, eller er det muligt (let) at købe dem undervejs på rejsen?

Mange hilsner,
    Morten

Anonym Louise

Hej Morten!

Det er ganske nemt at købe billetter undervejs, hvilket jeg også vil anbefale jer, da det vil være træls at være bundet af at skulle afsted på bestemte datoer eller hvis I får lyst til at ændre planer undervejs.

Ha’ en god tur – Fillippinerne er fantastisk!

Anonym Anonym

Hej igen,

Mange tak for svaret.

Det var også mere om priserne ændrer sig væsentligt, hvis man først køber få dage inden afrejse?

Skal billetterne købes i lufthavnen, eller findes der rejsebureauer på hvert gadehjørne, som f.eks. i Thailand? 😉

Anonym Louise

Du kan gøre begge dele og du kan også købe fra internettet, hvis du er på en netcafe med printer. Det koster ikke ret meget at flyve dernede, så i forhold til den frihed som det giver først at købe billetterne løbende, synes jeg det er det værd! Men det er jo self. op til jer og jeres budget 🙂

Hvis du bestiller i god tid, kan du self. være så heldig at du kan få nogle af deres ‘promo’ billetter, men ellers er deres normalpriser heller ikke specielt høje. Du kan evt. checke på http://www.cebupacificair.com -kan ikke lige huske hvad de andre lavprisselskaber dernede hedder….

Anonym Louise

Du kan gøre begge dele og du kan også købe fra internettet, hvis du er på en netcafe med printer. Det koster ikke ret meget at flyve dernede, så i forhold til den frihed som det giver først at købe billetterne løbende, synes jeg det er det værd! Men det er jo self. op til jer og jeres budget 🙂

Hvis du bestiller i god tid, kan du self. være så heldig at du kan få nogle af deres ‘promo’ billetter, men ellers er deres normalpriser heller ikke specielt høje. Du kan evt. checke på http://www.cebupacificair.com -kan ikke lige huske hvad de andre lavprisselskaber dernede hedder….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account