This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sumsar

Jeg skal rejse jorden rundt til sep 2010, og 7 måneder frem. Savner gode råd ang. om man skal købe alle flybilletter hjemmefra (fleksibel billet), eller om man skal købe undervejs når man rejser? Hvad er billigst? Praktiskt?

Ruten: Afrika – Sydamerika + mellemamerika – sydøstasien – indien – kina

Anonym Risum

Jeg ved at airasia.com eller flychinasouthern.com har super billige billetter rundt mellem indien, kina og sydøstasien.

risum

Anonym Jesper Jensen

Hej Sumsar

I virkeligheden er det nok et spørgsmål om temperament.

Mit bedste råd er, at forsøge at sammensætte begge typer billetter hjemmefra. På sider som Travelmarket.dk og Momondo.dk kan man finde lavprisfly fra hele Verden.

Hos Jysk eller Kilroy kan du få tilbud på priser på en samlet billet.

Det kan være svært at få fleksible billetter, hvis man får dem er de ofte dyre. Omvendt kan man risikere at lavpris flybilletter er dyrere, da man køber dem tæt på afrejse.

Det lyder som en spændende tur – men måske skal du skære lidt ned på antal stop, det lyder af mange steder på 7 måneder. Tager du kun nogle verdensdele er flybiletter også billigere.

Anonym Henriettenp

Hej Sumsar

Jeg rejser til Kbh-AU-NZ-Fiji-LA-San Francisco-Kbh…
    Har fået en pris på 15.000,- fra Kilroy med flex
    Jeg anbefaler du kontakter dem og høre hvad de kan tilbyde :o)

Mvh.
    Henriette

Anonym xxxx

Jeg har set denne artikel omkring jorden-rundt-billetter. Som nogen selskaber udbyder.

http://politiken.dk/tjek/rejser/rejsekoeb/article732668.ece

Anonym xxxx

Jeg har set denne artikel omkring jorden-rundt-billetter. Som nogen selskaber udbyder.

http://politiken.dk/tjek/rejser/rejsekoeb/article732668.ece

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account