This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym stepher

Hvor finder man de billigste flybilletter fra Kbh til thailand i August?
    SAS og Thai airlines har til lidt over 6000 kr, men jeg har hørt at de findes billigere…
    På forhånd tak!

Anonym Anonym

Hejsa
    Du kan prøve et google billige flybilletter så kommer der lidt forskelligt frem. Du skal give dig god tid ved computeren for nogle gange kan de findes af omveje. Du kan også finde billetter inde under Kilroy. Mener også China airlines flyver til Thailand fra DK. Rigtig god tur – Thailand er et fantastisk land:)
    Rosa

Anonym Anonym

Du skal ikke regne med at komme billigere afsted i aug. Hvis du vil flyve fra Hamborg kan du måske spare 1000 kr, prøv fx http://www.ebookers.de .

Søgemaskinen her på siden er også okay. Hvis du vil billigere afsted kan du søge efter billet fra en stor europæisk by, fx London, Frankfurt, Paris, Madrid og så købe en billet dertil hos ryanair, easyjet eller lign. Der kan også være noget at spare på den måde, men det tager til foran computeren at stykke sådan en rejse sammen.

Prøv evt. jysk rejsebureau eller hvis du bor i Kbh så ring til nogle af rejsebureauerne omkring Hovedbanegården.

Aeroflot er tit det billigste og hvis du har fløjet med dem een gang ved du hvorfor 🙂

Anonym Jesper Jensen

August er en dyr måned at finde flybilletter til Thailand.

Har du fundet billetter til cirka 6.000 med SAS eller Thai Airways, så tag dem. De flyver begge direkte til Bangkok fra København, hvilket er meget behageligt.

Stykker du selv en rejse sammen med flybilletter og er det ene fly forsinket, så er det dit eget problem, hvis du ikke når det næste fly. Træls ikke at komme til Thailand fordi du vil spare nogle få hundrede kroner

Anonym Camilla

Jeg kan anbefale Jysk…og især at ringe til dem eller at tage derind, de har tit nogle billigere billetter end dem man finder via deres hjemmeside.
    Men umiddelbart vil jeg også anbefale at betale de 6000 med Thai. Det er rart at tage den direkte, samt at man absolut får service for alle pengene.

Anonym Anonym

Prøv Kilroy eller sas.
    Hvis der ikke er noget der, kan du flyve fra tyskland. Bla. ltu.

Rigtig god tur, dejligt land

Anonym Marianne

hej
    jeg har lige købt billet til bangkok med LTU.

http://www.ltu.de

Det var pænt billigt.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account