This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camden

Hej alle

Min kæreste og jeg vil gerne rejse til Vietnam i slutningen af december og rejse rundt i Vietnam, Cambodia og Thailand i 3mdr.
    Lige nu er vi ved at kigge efter flybilletter, men synes det hele ser vildt dyrt ud!

Hvor har I andre købt flybillet og hvad gav i for dem? Er der nogle erfaringer med at kunne få flybilletter billigere ved at flyve fra andre lufthavne end de danske osv?

På forhånd tak for hjælpen.

Anonym tine surel

Måske var det en god ide at flyve til Bangkok istedet og starte rundturen dér istedet. Der er nemlig mange billige billetter til Bangkok fra mange udbydere og det kan derfor være nemmere :)Men det kan være der kommer nogle forslag fra nogle der kender nogle tips, men ville i hvert fald lige give jer mit forslag. Håber i finder ud af det.

Anonym Anonym

Bangkok er helt sikkert svaret.. og kan holde til at rejse tiden er lidt lang kan få dem billigt..
    Noget af det billigste er at fly fra London. Der kan man tit få dem til 3500-4500kr… og man kan altid få billige billetter på ryan air f.eks.

Håber alt går vel…

Holsterboy Out

Anonym Camden

Tusind tak for jeres svar! Nu har vi da lige lidt at gå ud fra.
    Og Kristoffer jeg vil meget gerne høre om jeres tur når I kommer hjem hvis du har lyst til at fortælle 🙂

Anonym Nina

Da jeg rejste til Australien fløj jeg fra Hamborg i stedet for DK, det var ca 1000 billigere, ved ikke om det kunne være det samme til Asien. Er desuden enig med ovenstående. Da jeg fløj tl Bangkok tror jeg at jeg kom af med 8000 men de fås meget billigere nu.

Anonym René

den billigste løsning vil formentlig være at flyve ud af Hamborg til Bangkok og derfra flyve videre med air asia til f.eks. Hanoi. Så kan du/I rejse ned gennem Vietnam til Ho chi minh city og enten flyve tilbage med air asia til Bangkok eller krydse hen over Cambodia
    Under alle omstændigheder så vil en tur/retur Bangkok og videre med Air asia være den billigste løsning

Anonym Kristoffer

Vi tar på samme tur om 14 dage. vi har købt en retur billet Kbh – Bangkok til ca 6000 kr og derfra har vi købt en enkelt billet til Hanoi gennem Air Asia til 200 kr. tjek http://dk.skyscanner.com/

Anonym Tom Sandfeldt

Jeg har lige købt en billet til HCMC på supersaver.dk skal afsted den 25-spet. til den 11 okt med thai-airways ( det bedste selskab der flyver derud)
    pris 4918,- retur

Anonym Louise

Hej

Vi har købt billetter fra Kbh – Bangkok med Turkish Airways (mellemlanding Istanbul) til 3.800 kr. for returbilletter i slut-sommerperioden. Da vi undersøgte priserne erfarede vi, at det var ret dyrt at rejse direkte til Vietnam.

Tager selv turen fra Bangkok – Angkor Wat – Phnom Phen – Ho Chi Min – Hanoi med bus/tog og flyver retur fra Hanoi til Bangkok.

Anonym Christina

Billetter til Bangkok koster omkring 3500 mens billetter til Saigon nemt kommer op på 10.000, så der er jo stor forskel.
    Tilgengæld er prisniveauet i Vietnam meget meget lavt i forhold til DK, så på den måde går det sådan set lige op tror jeg 🙂

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account