This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym admin

Jeg skal afsted med rygsæk til Hong Kong, Australien og Indien. Jeg ved, at man kan få en flypose til sin rygsæk, men de er enten ikke vandtætte eller også fylder de for meget.
    Er der nogen med en god ide til hvad jeg kan putte rygsækken i, når jeg aflevere den i lufthavnen?

Anonym admin

for ca. 40 kr pr. m. kan du købe tyndt regnstof i en stofbutik. mål højden på din fulde rygsæk læg 25 cm. (det plejerca. at være 1.35 m) til og lad det være længden på din pose.

fold stoffet på midten sy bund og sider dobbelt så de kan holde til noget. sy en hank på den ene side-sy med tætte sting og krydssyning så det kan holde til tung vægt. fold øverste kant to gange ca 2,5 el. 3. cm og sy rundt i kanten.

slå metal-‘huller’ med ca 1,2 cm diameter i med ca. 7 cm afstand i mellem (kan også købe i en stof butik). Nu kan du putte din rygsæk i din nye pose, sætte en tynd,kort kæde med hængelås igennem hullerne (kan købes i et byggemarked).

hvis du ikke er vant til at sy, så tage denne beskrivelse med ned i stofforretningen, så kan du sikkert få dem til at vise dig, hvordan man gør.

Jeg har fået trillet min rygsæk i olie i HK -ikke så fedt! på denne måde kan du både beskytte din rygsæk mod tyveri, beskadigelse og regn.

For øvrigt er det bedste sted at bo i HK Ascension House. Det ligge lidt udenfor byen i dyller omgivelser som del af et gammelt kristent center -noget af det ældste, mest originale kinesiske byggeri i HK. Her får du en ren seng, godt selskab, mad, hygge, rent tøj, gode råd… Det er fire unge danskere og nordmænd der arbejder der. for 125 hk$ pr. nat. Du kan booke en seng og spørge om vej på ascend@netvigator.com eller
    ringe på 26 91 41 96 når du lander i HK.

god tur!

Anonym katrine1912

HEj….
    HJÆLP, har lige købt en Haglofs rygsæk til min rejse til Vietnam om en måned.
    Havde regnet med at jeg kunne finde en billig flypose til den på nettet, men kan slet ikke finde nogen overhovedet!!!
    Nogen der ved hvor på nettet de kan findes/købes?
    Tak

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account