This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Whiskas

Ved ikke helt om tråden ligger det rigtige sted? Anyway, det handler igen igen om flypriser.. 🙂

Jeg skal til Thailand her til foråret, men jeg har aldrig i mit liv booket en flybillet før og kender ingen der kan hjælpe, så jeg håber at nogle af jer kan og vil hjælpe mig med at kontrollere om jeg gør det rigtigt…

Jeg har brugt flysammenligneren her på hjemmesiden og søgt lidt på google og det bedste bud jeg kan finde på omkring 1. april – 30. april er 4288,- t/rt inkl skatter og afgifter fra dk-bangkok 1 stop eller 4291 -||- fra london-bangkok med Qatar fly.

(April og maj er ikke de bedste måneder i Thailand – nej, men det kan der ikke laves om på 🙂 Passer priserne nogenlunde eller er det for billigt til at være sandt? Og har I nogle erfaringer med Qatar?
    Har søgt lidt på Emirates men der kan jeg ikke finde nogle priser..

På forhånd tak for hjælpen 🙂

Vh. K

Anonym Magnus

Emirates og Qatar Airways har begge gode omdømmer. Den pris, du har fundet er god, det finder du næppe meget billigere. Du behøver ikke at bekymre dig om, at det er for billigt.

Søgemaskinen her på siden er fin, men prøv også http://www.momondo.com.
    http://www.kilroytravels.dk og Jysk Rejsebureau (per telefon) er også gode steder at starte. Google er ikke meget bevendt, når du vil finde billetter.

God rejse!

Anonym Anonym

Tusind tak for et meget brugbart svar! 🙂

Anonym Andersmg

Jeg vil også anbefale momondo.dk.

Qatar Airways er et af de eneste selskaber der er rated med fem stjerner af Skytrax. Det vil sige at de er i den absolutte superliga af flyselskaber. Service, komfort og sikkerhed er i top.

Anonym Anonym

Hvaa, kan det passe at jo tættere på afrejsedato vi kommer, des billigere bliver billetterne?! Jeg har i de sidste par uger fulgt priserne på momondo (og tjekket validiteten) og de er faldet med over 1000 kr… Nu koster en rejse fra DK – Bangkok 3100kr t/rt og ikke 4300kr (26/3-26/4) på budjet.dk. Eller er det for godt til at være sandt? Har som sagt aldrig før købt flybilletter og vil nødigt miste pengene på det grundlag..

Hvis den er god nok: Hvor længe kan jeg så vente med at købe dem før det bliver lige kritisk nok?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account