This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Du køber en transportsæk, så sker det ikke. De koster ca 200 kr. Kan købes alle steder hvor der sælges rygsække osv.

Anonym Anonym

Tak for hjælpen..

Anonym Zhidan

Hej..

Jeg skal 6 uger til Sydafrika og pakker det meste i min vandretaske. Hvordan forhindrer man bedst at snorrene i lynlåse hænger fast i diverse ting under flyrejsen og åbner uden det er meningen og alle ens ting lige pludselig ligger ud over det hele? Det samme gælder med remme etc. der kan hænge fast diverse steder..

Håber på hurtig hjælp, idet jeg rejser om 9 dage :S

Anonym MelissaJuulsgaard

Jeg binder altid bare remmene sammen, det plejer der ikke være nogle problemer i. Hvis der er regnslag på, kan man evt. med fordel tage det ud over.

Anonym Magnus

Jeg plejer at holde tasken lille nok til at kunne tage den med som håndbagage. På den er du sikker på at den ikke forsvinder undervejs, og du kan også komme hurtigere ud af lufthavnen.

Anonym Zhidan

Jeg har en vis mængde ting med som gør at jeg ikke kan have den med som håndbaggage.. der er både vægt og størrelsesbegrænsninger.

Ellers mange tak for svarene 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account