This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kit

hej alle!

er en ung pige pa vej til nicaragua.. nogen der har lyst til at give mig et par tips og sige flyveturen ikke er sa voldsom som det virker?

pa forhand tak!!

Anonym Anonym

Træk vejret dybt hvis der er turbolens og lad være med at kigge ud af sidevinduerne.
    Husk på hvor stor en belastning en flyver kan tåle, de er stærkere end du tror.

Anonym Jimmi

kit, tag noget musik med som du kan slappe af til.. så ikke noget hårdtpumpet dance eller lignede. Bare noget stille og roligt soul, pop eller whatever. Eventuelt nogle sovepiller eller andre slags, som gør dig afslappet.

Men som en af de andre skrev, så er turbolens ikke noget problem for et fly.. det kan klare meget voldsomme belastninger, som man overhovedet ikke kommer i nærheden af på en normal flyvetur.

Start og landing er de “farligste” tidspunker for flyet.. når først det er oppe i sin cruise højde, så sker der ingenting.

Ha’ en god tur.

Anonym Mads Andersen

Jeg drikker altid en lille sjus inden og et par stykker om bor, det hjælper, syntes jeg. Men husk at for mange kokke.. ellers kommer du ikke om bor..

Held og lykke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account