Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 3 uger, 1 dag siden af kosia.

• Forfatter
     bills
    Deltager

Jeg skal snart flytte til en ny leilighet i Oslo, og vurderer å bruke et flyttebyrå for å gjøre prosessen smidigere. Jeg har aldri brukt et flyttebyrå før, så jeg er litt usikker på hva jeg bør se etter når jeg velger et firma. Er det spesifikke ting man bør spørre om, eller sjekke opp i? Jeg er spesielt interessert i tips om service, forsikring og om det er noen fallgruver jeg bør unngå.

simka
      Deltager

Jeg har flyttet flere ganger de siste årene, både privat og i forbindelse med jobb, og har en del erfaring med ulike flyttebyråer. Det viktigste for meg har vært å finne et Flyttebyrå som tilbyr gjennomsiktige priser uten skjulte kostnader. En god ting å se etter er et selskap med lang erfaring, gjerne over 10-15 år, da det ofte indikerer pålitelighet og profesjonalitet. Sørg også for at de tilbyr forsikring for flyttelasset ditt – det gir en ekstra trygghet. Noen byråer tilbyr også tilleggstjenester som pakking, montering og flyttevask, som kan være utrolig praktisk for en helhetlig og problemfri flytting.

kosia
        Deltager

Det er lurt å være grundig når man velger flyttebyrå, spesielt med tanke på alle eiendelene man skal flytte. Som du nevner, er det mange aspekter å vurdere, og det å finne et firma som tilbyr gode betingelser og skikkelig service er sikkert noe alle setter pris på. En vellykket flytting handler jo ofte om at all logistikk fungerer friksjonsfritt.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account