This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ceciliesara

Hejsa,
    jeg har rejst som backpacker med tog, hvor det jo er lige til at hæfte telt/sovepose/andet på selve tasken. Hvordan gør man, når man skal flyve med sådan en rygsæk? Er der nogle særlige poser, man kan proppe tasken ned i – eller hvordan kan man gøre?

Anonym Mie

jeg har en flightbag til min. Fra haglofs..

Anonym LisbethFriis

Jeg har en stor vadsæk, som jeg faktisk også bruger til min kuffert. Det har dels fordelene, at kufferten ikke bliver slidt og det er nemt, at genkende den, når den kommer på bagagebåndet i lufthavnen.
    Min er købt i Kathmandu, men jeg har prøvet at google, hvor man kan købe dem i DK og jeg fandt dette:
    http://www.mfprofilwearshop.dk/shop/j-a-k-65c2.html

Anonym RDS

Hvis ikke du skal ud på særligt mange ture kan det muligvis lade sig gøre, blot at pakke rygsækken ind i regnslaget. Dette er dog ikke særligt slidstærkt og dækker ikke hele tasken.
    En flightbag er en fantastisk investering til en 150-200 kr. og du kan kaste ekstra souvenirs og tøj i sammen med rygsækken på vej hjem. En skriggul flightbag reddede desuden min rygsæk i New Delhi lufthavn efter den officielt var erklæret “gone”.

PS. Køb en med håndtag, så bliver de søde bagagefolk glade 🙂

Anonym Sara

Tak for mange gode idéer. Jeg må på udkig 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account