Hej,
Jeg står og skal rejse om et par måneder, min første rejse som backpacker!
Planen er at vi lander i Bangkok, og vores eneste anden plan er så bare at skulle være i Bangkok 50 dage efter.
Vi har haft snakket lidt om hvad vi vil, og den foreløbige plan er at vi rejser mod øst igennem Cambodja, ned til Ho Chi Mihn City hvorefter vi rejser hele vejen op igennem Vietnam til Hanoi. Herfra igennem Laos hvorefter vi efter en del rejsen rundt, lander i Bangkok igen.
Jeg har så nogle få spørgsmål.
Jeg var hos lægen idag for at få snakket lidt om de forskellige vaccinationer, og da det var overstået siger han at han vil helt klart anbefale at man har lange bukser samt langærmet skjorte/trøje på konstant. Det synes jeg er lidt overdrevet måske, idet man kommer til at kampsvede, så hvordan ville I klæde/har I klædt Jer?
Desuden nævnte han at man ikke må gå med bare tæer i sandet derovre, pga. sandfluer som bider sig igennem huden for at lægge æg i sandet??
Altså, spreder han bare unødig frygt i mig, eller er der en masse af sådanne ting man skal undgå?
Mit sidste spørgsmål er – er der nogen ting på vores rejse som vi bare SKAL opleve eller se, og som I kan anbefale?
Mvh Kammersgaard.