This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Charlotten

Hej vi er to tøser på 22, der tager til Thailand den 16 april- 2 juni. Det er første gang vi skal på sådan en tur her, så ville være helt vildt cool, hvis i har nogle gode råd til førstehåndsrejsende. Jeg har surfet en del rundt på nettet, men forvirringen bliver desværre kun større:-). Vi har talt om at rejse rundt til f.eks. Laos. Cambodia og Vietnam.

Anonym Anonym

Koh Phangan og Koh Tao er fantastisk!

Undgå for guds skyld, Saweng Beach, på Koh Samui.

I Laos er der helt fantastisk i og omkring Luang Prabang (templer, trekking, kajak mm.)

Anonym Anonym

Hej piger!
    Jeg er selv i samme situation som jer! Til september rejser jeg med en veninde til Vietnam, videre til Cambodia og Laos og derefter til Thailand hvor turen slutter (der er også første gang vi rejser sådan).

Vi har valgt kun at bestille billetter til rejsen derned og hjem, resten finder vi ud af dernede (det er der også mange der anbefaler).
    Vi startede med at kontakte Jysk rejsebureau og Kilroy for at høre hvad de skulle have for billetterne. Vi har ikke bestilt dem endnu, men jeg tror vi bestiller hos Kilroy.

Vi er nu igang med at undersøge hvilke vaccinationer vi skal have og hvilke lande vi skal have visum til.
    Hvis i ikke allerede er blevet vaccineret skal i nok snart snakke med jeres læge om det. Jeg har nemlig fået atvide af min læge at vaccinen mod leverbetændelse A+B skal man have over 2-3 gange og den første skal man vist have da noget før afrejse!

Vi har et indlæg herinde, der hedder “Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam”??? Prøv at læse de svar igennem vi har fået derinde for der er rigtig mange gode ideér til hvad vi kan se på turen!

Ellers må i endelig skrive så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe, selvom vi heller ikke selv er nået så langt i planlægningen, men så kan vi måske give hinanden gode råd :o)
    Rigtig god tur!

Anonym Anonym

Når man er i Thailand SKAL man til full moon party på Koh Phangan (http://fullmoonparty-thailand.com/)! Gå ikke glip af det! 5.000-10.000 mennesker på stranden og sprutspande til 35 kr.!

Jeg har selv været i Chaweng på Koh Samui og kunne godt lide det..?

Anonym Anonym

Bangkok er jo et must. Trekking i Nord thailand hvis man er til det, men vent med at bestille turen der nede. Broen over floden kwai. Railay beach (love It), Phi Phi, er bare nogle andre bud. Glem Koh Samui og Hua hin.
    I kan godt nå også at få noget ud af både Laos og cambodia også, men måske skulle i glemme Vietnam når i kun har et par måneder. Det kan godt virke lidt forvirrende når man står og skal af sted for første gang, men når man er der, er alt anderledes og man finder altid ud af tingene på en eller anden måde, samtid møder man 100vis af andre rejsende som kan hjælpe og give gode råd.Mit bedste råd er ikke at planlægge for meget hjemmefra og bare kast jer ud i det. Ha en fantastisk rejse..

Anonym Anonym

Hej med jer
    Læs “Backpacking for begyndere” – den giver svar på nogle af de basale spørgsmål

Hilsen Kim

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account