Hej piger!
Jeg er selv i samme situation som jer! Til september rejser jeg med en veninde til Vietnam, videre til Cambodia og Laos og derefter til Thailand hvor turen slutter (der er også første gang vi rejser sådan).
Vi har valgt kun at bestille billetter til rejsen derned og hjem, resten finder vi ud af dernede (det er der også mange der anbefaler).
Vi startede med at kontakte Jysk rejsebureau og Kilroy for at høre hvad de skulle have for billetterne. Vi har ikke bestilt dem endnu, men jeg tror vi bestiller hos Kilroy.
Vi er nu igang med at undersøge hvilke vaccinationer vi skal have og hvilke lande vi skal have visum til.
Hvis i ikke allerede er blevet vaccineret skal i nok snart snakke med jeres læge om det. Jeg har nemlig fået atvide af min læge at vaccinen mod leverbetændelse A+B skal man have over 2-3 gange og den første skal man vist have da noget før afrejse!
Vi har et indlæg herinde, der hedder “Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam”??? Prøv at læse de svar igennem vi har fået derinde for der er rigtig mange gode ideér til hvad vi kan se på turen!
Ellers må i endelig skrive så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe, selvom vi heller ikke selv er nået så langt i planlægningen, men så kan vi måske give hinanden gode råd :o)
Rigtig god tur!