This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym victoria

Hej alle.
    Jeg er ved at planlægge min første tur til brasilien her i juli måned. Jeg skal rejse alene, og har (meget desværre) kun 3 uger. Jeg er absolut på bar bund i dette store fantastiske land, og er derfor i fuld gang med min research! Er i nogle som kan rådgive ifht. evt. godt startsted, gode steder at besøge, sikkehed og mangel på samme, restriktioner og forbehold – skal jeg sørge for at søge andre rejsende på min vej? – Billige flybiletter/selskaber at undgå? Overnatninger og priser generelt de forskellige steder. – Alt har min hjerteligste interesse!
    Da jeg skal rejse alene har jeg haft mine betænkeligheder i forhold til min egen sikkerhed, både ifht overfald og frarøvelse.. Jeg vil helt vildt gerne afsted, men tiden er knap, både til afgang (som dog endnu ikke er helt fastsat, men omkring d. 12.), og selve tiden i brasilien.
    Er i andre der snart skal afsted, er jeg også åben for at mødes på turen, eller i lufthavnen.??

Håber at høre fra jer. God sommer og gode rejser!
    Venligst Victoria (26 år)

Anonym Septembergirl

Hvis du kan vente med at rejse til August vil jeg gerne med.
    Jeg er 24 år, pige og har ikke rejst i sydamerika før. Jeg taler ikke engang spansk, men jeg elsker nye udfordringer og min rygsæk.
    mettet@ofir.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account