Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3547745
     SebastianC86

      Hello fellow packers!

      Lad mig fortælle lidt om undertegnede:

      Jeg er en frisk ung mand på 28 somre, som snart skal til at begive sig ud på en ferie af lidt længere varighed end bare en uge på Mallorca. Nærmere bestemt 2½ måned i sydøst-asien.
      Da jeg er helt grønt og uerfaren indenfor backpacking, bliver det personligt, lidt af en udfordring at være langt væk fra vante omgivelser, men lad os bare sig at udfordringen bliver imødekommet med stor smil og højt humør!

      Personligt har jeg baggrund som uddannet bygningsmaler, er uddannet befalingsmand i forsvaret med rang af Sergent, så jeg er vant til lidt af hvert.
      Da jeg er en eventyrlysten ung mand, har jeg intet imod at leve ”simpelt” i de asiatiske lande, hvilket jeg er sikker på, vil højne oplevelsen som en kulturel interesseret og åbensindet menneske.

      Jeg lander i Bangkok d. 31. Januar 2014 og rejser derfra igen d. 13 Marts 2015, men hvad der sker imellem der, må jeg tage lidt hen af vejen.
      Den umiddelbare plan, er at jeg skal holde nytår i Pattaya, hvor en af mine bekendte opholder sig, derefter går turen til et dykkervenligt område, hvor et dykkercertifikat skal opnås (Personligt mål). Hvor efter et nærmere ikke defineret tidspunkt bevæger jeg mig mod Cambodia og/eller Vietnam, og skulle der blive tid til et lynvisit i Laos/Myanmar, ville det heller ikke gøre noget.

      Mine interesser er: Trekking, kultur, oplevelser og god mad.
      Personligt er jeg: Eventyrlysten, åbensindet, positiv, smilende, frisk, spontan og en masse andre ting.

      Da jeg er ny i faget, søger jeg derfor ligesindede, der har lyst til en kop kaffe, dykkertur, trekking tur eller lign. Jeg er åben overfor alle køn, alle aldre, alle religioner, så det eneste der skulle holde dig tilbage er din egen lyst og velvilje til at dele en oplevelse.

      Hvis du kunne være interesseret i at mødes i et af de ovennævnte lande, så giv enten en melding her på siden, via min email som er s.e.christensen@live.dk eller find mig på Facebook under navnet Sebastian Elmegaard Christensen.
      Men du må hjertens gerne også kontakte mig, hvis du har gode råd til autentiske oplevelser, hvor jeg skal holde mig væk fra eller andre relevante ting

      Med de bedste rygsæk-hilsener.

      Sebastian Christensen

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account