This topic is empty.

• Forfatter
     arbirk2

Hej,
    Det er utroligt så få spørgsmål der stilles på denne side. Måske danskere ved alting på forhåand?????????

Jeg foreslår at overskriften i rejsesnak ændres fra at være ‘indlæg’ til at være ‘spørgsmål’ eller måske ’emne’.

I må give folk lyst tila t stille spørgsmål og give anledning til debat.

Når man sammenligner med TT – tornetræet – på lonely planet er denne side en slæbende sutsko …

Mvh
    Michael

Anonym Fighter_88

Lidt spørgsmål, sorry men må nød til at sige LOOL,

efter min mening er der mange der stiller spørgsmål på siden, og som er online. igen latterligt at ændre overskriften..

Sry men min mening

Anonym Anonym

Jeg synes også godt der kunne komme lidt mere gang i den, men for at der kan komme det skal designet helt sikkert laves mere brugervenligt. Ikke at det er svært at finde rundt i overhovedet, men det virker meget rodet og uproffesionelt….specielt med alt det gøgl ude til højre?!

arbirk2

fighter 88:
    Nu har jeg chancen til at få opklaret hvad LOOL betyder! Vil du fortælle mig det?

Dernæst til #3: Ja, det virker meget rodet. Og f.eks. har jeg ikke fået nogen indikationer på min email af at der var svar på mit indlæg.

mvh

Anonym Anonym

Det der TT er det et dansk forum? jeg kan kun finde et på engelsk. Findes lonelyplanet kun med com?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account