This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Syntes nu der er rimeligt liv på side, og dejligt opdelt. skriv hvis du mangler hjælp og så får du det nok hvis folk kender det (i øvrigt kan du se de nye emner på forsiden)

arbirk2

Hej
    Jeg synes, som den der skrev ‘en lille oprusker’ at det er meget dødt på denne side.
    Jeg er overbevist om at det er fordi i har formange steder man kan skrive. Nogle kan man svare på og nogle kan man ikke. Det er dødbesværligt at man skal sætte sit indlæg under en kategori, så bliver det enten vist 100 gange ellerslet ikke fordi disse funktioner heller ikke er klare og ej heller kan kombineres.
    Jeg synes I skulle lave et backpacker forum, et md artikler. Så kan eftersøgnigna f rejsekammerater salg af ting mm komme ind under de relevante forums – som på the Thorntree (LP) og vi kunne måske få noget mere liv.
    mvh

Anonym Anonym

Jeg er enig med de to andre… Startede op her på siden for en uges tid siden. Lagde et indlæg og inden for et døgn var der allerede omkring fire svar. Alle relevante. Medlemmerne der svarer er ligeledes meget hjælpsomme…

Mvh. Christian

Fighter_88

Forresten nu når emnet er oppe, hvis i kender andre sider ligesom denne her (backpacker) med et forum må i da gerne skrive dem, men tror nu ik i finder nogle bedre end backpackerplanet, 🙂

Thumps up 😉

Anonym Marlene

Jeg synes nu også det er en god side, Med mere liv end de fleste….

Anonym admin

Hej Arbirk

Tak for din kritik – vi lytter altid til hvad vores brugere skriver til os :-).

Vi ved godt at siden nogle gange kan virke uoverskuelig / overvældende, og det er noget vi overvejer hvad vi kan gøre ved.

Jeg vil gerne opfordre folk til at sende artikler, rejsetip og billeder fra deres rejse til os – vi vil glædeligt bringe dem.

Forummet syntes jeg dog der er godt gang i – Jeg tror det er de færreste, der ikke får et svar. Håber du kan bidrage med nogle svar om Afrika 🙂

Venlige rejsehilsner

Kenneth Nielsen
    Backpacker Planet

Anonym admin

Danmarks anden store Backpackersite (vores konkurrent) er Backpacker.dk.

Deres forum er desværre nede i øjeblikket.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account