This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym thaslam

Til næste år skal jeg ud og rejse!

Jeg har tænkt på at tage:

3 uger til Botswana, Namibia og Zambia eller Zimbabwe (gruppetur)
    3 uger til Sydafrika
    3 uger i Kina
    3 til Vietnam
    3 til Thailand (med et kort visit i Cambodja)
    4 til Malaysia
    2 til Indonesien
    og til sidst 4 uger i Australien

men ved ikke om det bliver for meget??…at jeg måske skulle droppe Kina, hvilket jeg meget nødig vil, dog er det den destination jeg helst vil slippe, hvis jeg skulle vælge 🙂

Anonym Line

Er planen at du flyver rundt i Asien? Ellers er der jo absolut ikke grund at lave en så detaljeret plan over den del af rejsen.

Anonym Anonym

har i hvert fald ikke tænkt mig at bestille billetter hjemmefra, havde nok tænkt mig at købe en billet der hedder:

DK-Sydafrika-Kina-Sydøstasien-Australien-DK

men det var mere fordi jeg har tænkt meget over hvad jeg gerne vil se og hvor jeg gerne vil hen 🙂

Anonym thaslam

ja, det har jeg også tænkt meget på, men vil bare gerne se så meget…hmm, jeg må jo bare finde ud af hvad jeg kan skære fra i denne omgang 🙂

Anonym VerdensMikael

Jeg synes du skal besøge færre steder, og bruge længere tid på hver destination.

Med den rejseplan kommer du til at bruge det meste af din tid på at rejse rundt, og det er vel ikke meningen?

Der er mange steder i de lande du nævner, som kræver at man opholder sig i flere dage, for at få det hele med.

Derudover er det ofte rart at komme lidt ned i tempo, så man har tid til at nyde landende, i stedet for at skulle lede efter den næste bus eller det næste tog. Det kan godt tage lang tid at rejse rundt i de lande du nævner.

Mvh,

Mikael

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account