This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej.
    Jeg er en pige på 20 år der til januar skal til sydøstasien med en jævnaldrende veninde. Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig med.
    De lande vi overvejer er: Thailand, Vietnam, Laos, Sri Lanka, Hong Kong og Singapore.
    Jeg har allerede undersøgt en del om de lande, men de oplysninger der er tilgængelige på bla. UM og i Lonely Planets guide virker meget “malen fanden på væggen”, forstå mig ret!
    Er man meget udsat i de lande? Er der nogen der har oplevet noget man bør vide?
    Og hvordan er forholdende for piger på disse kanter, ville det være bedre om man allierede sig med en fyr også?
    Til sidst er der Sri Lanka; er der nogle der erfaringer derfra?
    På forhånd tak
    Mvh Mette

Anonym Mykness

jeg har lige vaeret 14 dage i laos baade i byerne og langt ude paa boehlandet og der har intet vaeret. Jeg blev selv overrasket da mine boger ogsaa advarede om de fleste steder, men uden undtagelse er jeg kun blevet modt med smil og venlighed ALLE steder. Modte ogsaa mange piger som rejste uden fyrer og de havde heller ikke oplevet noget udover den enorme nysgerrighed.

Kasper

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account