Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200023 bbp-parent-topic-3530018 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3530020 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Claus

Det kommer selvfølgelig an på, hvor meget, du har tænkt dig at slå til søren, men omkring en 3o dollars pr dag.

Mvh

Claus

DanielDKK

Hej vil også høre om der er nogle der har ideer om hvor mange penge man skal bruge til kost logi fest og lign i rio?? har sat mig i hovedet at jeg skal være der ca en måned ??

Susanne

Hmm jeg var der for 3 år siden og tror vi brugte ca 8000 på en mdr. Men vi var der også under carnevallet og rejste også rundt i resten af Brasilien. Så det kostede jo også en del. Kommer også meget an på hvor du har tænkt dig at bo, altså hvilken standart.

Anonym

skal ikke bo på “hotel” nok nærmere hostel. vil ikke bruge så meget tid indefor:) men havde tænkt mig at have ca 15.000,- med for der skal ikke spares og skal helt sikkert også ud på nogle ture og lign:)

men tak for svaret

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account