This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lykkeli

Står foran min første backpacker rejse 🙂 og har nu brug for lidt info.

Turen starter på Bali hvor jeg har tænkt mig at tage til Ubud herfra ved jeg ikke.. Vil dog utrolig gerne opleve en masse, masser af natur som vandfald, rismarker, solopgange og gerne vulkaner håber på at gå en masse, samt cykle rundt.
    Derfor vil jeg gerne vide hvordan afstandende mellem byer og steder er rent tidmæssigt??

Vil også gerne høre om der er andre steder der er must-see på Bali eller om jeg hellere skulle forsætte til lombok og hvis det tilfældet, hvad skal jeg se?

Vil dog gerne se de smukke strande på Gili et par dage og gerne bo bed til vandet.. skal lige siges at jeg kun har 11 dage til rådighed i indonesien før flyet afgår fra Denpasar til Bangkok

Her vil jeg gerne have nattoget til Chiang Mai, er det nødvendigt med en silke sovepose til toget og er det nemt at få billet til det??

Ønsker at tage på jungle trek der er det nemt at finde den slags?

Til sidst afsluttes turen med to dages shopping i bangkok, noget godt sted at bo?

Dagene i Thailand er ni ialt

Er det nødvændigt at købe myggenet til turen?

Og med hensyn til penge hvad virker bedst de to steder?? har visa og master men hvad med kontanter?? er det nødvendigt? og hvis, hvilken slags valuta er så den bedste slags?

Anonym Frederikke

Det lyder som en god tur!! 🙂

I chiang mai skal du helt sikkert bo på Julies Guesthouse. Jeg har ikke selv været der endnu, men skal bo der til januar og har KUN hørt godt om det. Det er dejlig billigt og hyggeligt og de tilbyder også trekkingture som er billigere end de andre jer har fundet på nettet. Bare skriv til dem, så får du en oversigt over de forskellige ture. 🙂

Tjek det ud på http://www.julieguesthouse.com/ .

Anonym lykkeli

Det håber jeg 🙂 Har aldrig rejst før, så derfor alle de spørgsmål :/
    Lyder super godt 🙂 tak for svaret 🙂

Anonym MissAdventure

Jeg har boet på Julies Guesthouse i Chinang Mai… og også været på flere af deres ture… kan 100% anbefales.. men book på forhånd… stedet er meget efterspurgt…
    Er selv på vej hjem fra Idonesien lige netop nu…
    Har været på Bali, Gili, Lombok, Komodo, Flores… så kan godt hjælpe der, hvis du har nogle konkrete spørgsmål…
    Har også rejst rundt i Thailand over to omgange…
    Hvad der kan anbefales… tja… det er jo meget forskelligt fra person til person, hvad man søger, og hvad man synes, der er fedt…
    Jeg købte min silkelagenpose på markedet i Chiang Mai… for ca. 50 kr…
    Jeg rejser ikke med myggenet… har ikke haft brug for det 🙂
    Hav lidt kontanter med hjemmefra… og så to hævekort… hvis det ene skulle blive stjålet…
    Dollars er den bedste valuta at have med… og så har jeg også altid lidt lokal valuta med…

MVH MissAdventure

Anonym lykkeli

fedt! 🙂 kunne godt tænke mig at høre hvilke steder der must see på Bali og Lombok hvis jeg gerne vil opleve skøn natur (vandfald osv.) og ved du hvor ofte der køre nattog til Chiang Mai ville nemlig gerne direkte fra Bangkok og der til når jeg ankommer fra Denpasar.

og ved du hvordan mulighederne er for at komme fra Gili til denpasar lufthavn og evt. rejsetid??

og er det bedst at have baht med når man ankommer til thailand eller er det okay at hæve der..?

fungerer master fint de to steder?

og er det okay nemt at arangerer ture?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account