This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maj17

Er der en af jer, som eventuelt kender noget til følgende spanske byer/steder?

– San Sebastián
    – Madrid
    – Sevilla
    – Cadíz
    – Gibraltar
    – Málaga
    – Ronda
    – Alicante
    – Valencia
    – Barcelona
    – Parc Nacional d’ Aigüestortes i Catalonien
    – Parque Nacional de Ordesa i Aragonien

Hvad er værd at se i de ovennævnte byer? Hvor kunne man overnatte?
    Er du eventuelt faldet over andre spændende steder i Spanien, som ville være værd at besøge?

Maj

Anonym thyge

Bor i alicante pt. Byen boer vaere langt nede paa en besoegsliste i spanien.

Anonym Sara

madrid er fantastisk, alle de gange jeg har været der har jeg boet på Barbieri international hostel som ligger c/barbieri 15 i bydelen chueca, der er super funky! i madrid bør I se bernabeu stadionet, retiro parken og de to kunstmuseer hvor bl.a. picassos berømte guernica er + gå i byen!!!!!
    i barcelona er der et godt hostel der hedder kabul hostel der ligger i nærheden af ramblaen. Pas på lommetyve i barcelona!!!
    3 andre byer jeg vil anbefale er Salamanca, Sevilla og Cadiz simpelthen pga skønheden ved byerne og den dejlige stemning. gibraltar fordi aberne er sjove -og tag til tarifa som er spaniens sydligste punkt for at lave en endagstur til marokko!!!
    Find hostels på http://www.hostelworld.com

Anonym Emilie S

San Sebastian er et must! i hvert fald hvis man er til at feste hele natten i en dejlig strandby! hvis i tager derned så meld jer til “smashed pubcrawls”. i kan melde jer til ved unge mennesker som altid står på gaderne i den gamle bydel (der hvor det hele foregår).

det kan godt være svært at få værelser på hostels hvis man ikke bestiller i god tid + prisen er selvfølgelig meget højere i sommersæsonen, men ellers ligger der en god campingplads et kvarter udenfor byen med bus. (Camping Igueldo) det koster under 10 euro at komme hjem med taxa om natten.. ellers så vent til de første morgenbusser går igen 🙂

Anonym Anonym

Kan i fortælle mig lidt om retiroparken?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account