This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SusannDalgaard

Hej. Jeg rejser alene i 7 uger til Indien slut oktober, jeg lander i Mumbai, og planen er at blive der i nogle dage, herefter ville jeg gerne sydpå men også gerne nordpå måske.
    Jeg vil gerne have et yoga ophold, opleve kulturen, naturen møde andre backpackere.. Har i nogen rejseforeslag til hvad man SKAL se eller andre tips, så må i meget gerne dele dem med mig 🙂
    Hilsen Susann

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Håber lidt på at du opholder dig nogen dage i bombay da du har mulighed for at vaere med i en bollywood film,
    kan anbefalde at du bor på red shilde, mange back packer opholder sig der og område er der hvor de ledere efter folk til en bollywood film,kan anbealde dig at deltage en dag,skide sjovet,Der er masser af yoga i indien, syd-indien har jeg kun lidt erfaring med da jeg altid har ophold mig i nord indien,men har rejset igennem goa kan anbefalde den sidste strand som hedder palolem, fra goa rejset jeg vider til karlla med stop i cochin som jeg synes var super fedt, ligger ved trivandum,Andam öerne er også godt,men husk og rejse stille og rolig i indien, håber lidt på at du kommer til at på red shilde i mombay,da området er godt,der ligger et fem stjenet hotel liger overfor,men det bedste for mig er nord indien, steder som Dhamsala,manali,risikas som er et yoga paradis også dhamasla,shimla,dajlling,leh ladak,de steder er fra juni til november,lars

Anonym SusannDalgaard

Hej Lars.
    Tak for dine gode råd, bliver i mumbai i nogle dage, vil lige tjekke red shilde ud på nettet..

Hilsen Susann 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej susann.
    Hvis du bor der skriv lige om det holder endnu fodelen ved at bo der er at området er kanon,lars

Anonym nina hj

hej Susann,

ved ikke, om du stadig tjekker dette indlag, men jeg skal til Indien omkring d 20 november, er du der stadig? jeg rejser til Jaipur, Agra og Delhi, og maske endda sydindien(lidt uvist). Skriv endelig, hvis vi kan modes!

Hilsen,
    Nina

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account