This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mgodiksen

Hej med jer!
    Vi er et par stykker som forbereder en 2 måneders rejse i Asien.
    På vores rejse til Borneo i 14 dage er vi blevet usikre på om vi skal bestille ture hjemmefra eller derovre.
    Vi har hørt at det er vanskeligt at arrangere ture derovre, er det rigtig?

Vi kunne BLA. godt tænke os:
    Sepilok: Orangutang center
    Sejle/jungletur ved Sabah’s længste flod- kinabatangen river
    Jungletur /trekking
    Andre naturskønne oplevelser

Vi har undersøgt priser igennem Jysk rejsebureau og de vil ca. have 4500 for en 4 dags tur ved ovenstående oplevelser + lidt ekstra.

Kender nogen til rejsebureauer/arrangører på Borneo der udbyder samme “rejse” som ovenstående eksempel til billigere penge? og hvilke?
    Vi kunne godt tænke os at bruge ca. 5-7 dage på ovenstående, resten af tiden bruges på dykning og afslapning.

Er der nogle der har andre forslag til fede oplevelser på Borneo?

Håber på svar,

vh Marianne

Anonym Dennis2304

I kan sagtens bestille ture derovre, og alle andre steder i Asien for den sags skyld. Der er pakket med små forretninger, som sælger ture og transport og der er intet vanskeligt i det. En god tommelfingerregel er, at bestille ture så tæt på aktiviteten som mulig.

Og de ønsker i har, er ikke specielle for Borneo, så jeg er sikker på, at det bliver problemfrit og billigere at bestille derovre.

Hvad angår andre oplevelser, så er der jo selvfølgelig Mt. kinabalu. Helt sikkert en god oplevelse, men også ret dyrt i forhold til lignende aktiviteter i Sydøstasien.

Nu ved jeg ikke hvor i skal være i den resterende del af jeres ferie, men 14 dage på Borneo er måske lige i overkanten, naturoplevelserne er i orden, men så er Borneo heller ikke bedre i forhold til det omkringliggende. Men det er bare min holdning.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account