This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sacha

Jeg og tre venner skal til mellemamerika til sommer. To af os har cirkus 7 uger, og de to andre har 3 uger.

Vi er i gang med at planlægge en rute for 3 uger til at starte med.

Vi overvejer landene Guatemala, Honduras og Nicaragua… Dvs. en stor cirkel, da vi overvejer at starte og afslutte i Guatemala City.

Vi er dog meget i tvivl, så har i nogen forslag til en god rute i mellemamerika, gerne en hvor man kan starte og slutte samme sted. Ruten skal kunne gennemføres på 3 uger.

Anonym Rasmus

Den rute i beskriver med alle 3 lande er efter min vurdering helt umulig at gennemføre på 3 uger. Transporten er forholdsvis langson i området, og det ville også være synd at haste igennem alt.
    Guatemala er der rigelige ting at se til 1 måned for sig selv. En rute kunne være: Guatemala city-antiqua-Xela-san Christobal de las casas og Palenque (Mexico)- flores(se tikal osv) og så måske også Livingston i Guatemala. Herfra kan man så tage bus eller båd til Honduras og dykke osv på Utila før man tager en 15 timers bus tilbage til Guatemala city…
    Den tur ville med nød og næppe kunne klares på 3 uger..

Anonym mortenmj

Har selv arbejdet i Guatemala i 6 måneder og det var for lidt 🙂 Mener i skal holde jer til et land…Guatemala kan klares på 3 uger med lidt planlægning 🙂

Hold jer til et land ellers bliver det noget skidt tror jeg, og i vil i den sidste ende ikke få noget ud af det.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account