This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Det gør der… tag fat i kilroy de har masser af den slags ture og de er ikke specielt dyre.

Anonym Anonym

Det kan man sagtens, det tager omkring 10 timer, og det koster ikke saerlig meget. Det nemmeste er at spørge i Bangkok, der får man de bedste priser, det er ikke noget der skal bestilles lang tid i forvejen. Det er super luksus busser, saa det er ret komfortabelt.

Anonym Anonym

Det kan man sagtens, det tager omkring 10 timer, og det koster ikke saerlig meget. Det nemmeste er at spørge i Bangkok, der får man de bedste priser, det er ikke noget der skal bestilles lang tid i forvejen. Det er super luksus busser, saa det er ret komfortabelt.

Anonym Anonym

jeg har taget turen… det der med super-luksus-busser kan jeg ikke lige genkende. Ok bus til grænsen, men så kom vi over i en bus, som var den rene elendighed og som kun kunne køre i 2.gear. Men dog var denne tur en kæmpe oplevelse da vi først nåede frem. Turen kan bestilles overalt i bangkok.

Anonym Anonym

Prøv at kigge på http://www.Airasia.com det kan være der er et fly der går derover, det er et ret billigt fly selvskab… Ellers måske http://booking.bangkokair.com

Anonym Lottewk

Hej Alle – er der nogen der ved om der går arrangerede busture fra Bangkok til Angkor Wat og hvad de eventuelt koster? Jeg synes ikke rigtig jeg har kunnet finde noget i min rejsebog 🙁

Anonym Lottewk

Hey allesammen – superfedt med så mange svar! Tusind tak 🙂

Anonym Pernille

Præcis…. lukses-bussen kørte fra grænsen, men før grænsen er det ikke en fest….. Det tog mig 14 timer at rejse fra Siem Riep til Bangkok i juni 2006….. Alternativt kan du flyve fra Bangkok til Phnom Pehn og tage bussen til Siem Riep, den tur tager kun omkring 6 timer… 🙂 Hvis du har tid er bussen værd at overveje, da den er ret billig, tror jeg gav omkring 80 kr.

Anonym Anonym

Jeg synes helt klat at du skal tage bussen, hvis du har tiden til det. Det er en oplevelse at køre igennem cambodia, selvom man under turen godt kan bande lidt over elendige veje, dårlige busser osv. MEn det er jo netop det som gør det til en oplevelse!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account