This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej
    Jeg har sammen med min kæreste planer om at rejse 4 1/2 mdr. rundt i asine til april, og indtil videre er vores rute således Bangkok – nord Thailand – Laos – Vietnam – Cambodia – Borneo – syd Thailand. Det er her vil er gået lidt i stå, vi kan ikke finde nogen rute, med fly eller andet transport middel fra Cambodia/Vietnam til Borneo. Finder der overhoved en fly rute eller en anden måde man kan komme derfra til Borneo. Alle gode idér er velkommen, er der evt. nogen som har prøvet samme rute?
    Mange hilsner Amalie

Anonym none

Hej Amalie!
    Der flyves fra Ho Chi Minh, Vietnam til Bintulu, Malaysia (den del som ligger på Borneo) ifølge “Find billig flybillet her – ….” her på siden. Borneo består af tre lande nemlig Malaysia, Brunie og Indonesien.
    Mvh. Jesper

Anonym degn

Hej Amalie!

Prøv osse AirAsia.

God tur.

Anonym Miss_ShadowCat

Ellers ku i jo bare tage syd thailand først og ned til malaysia (fastlandet) og derfra til borneo? Hvornår skulle i afsted. Jeg skal afsted på en lignende tur med en veninde til januar..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account