This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jens

Er lidt i tvivl om hvad du søger svar på.

Vil du tage rejsen herfra uden fly eller vil du vide hvordan man bedst flyver dertil?

vh

Anonym anto

Hej,
    Jeg overvejer at tage på en længere rejse fra Danmark til Filippinerne, men er i tvivl om ruten. Er der nogen der har taget en lign tur før og/eller evt har nogle forslag?
    Hilsen Anna

Anonym Jens

Jeg ved ikke om du har hørt om den vej hippierne tog i 70erne fra Europa til Sydney?

Den bliver kaldt “hippie trail” og du kan prøve at søge på google.

Den går via Tyrkiet, Mellemøsten, Indien, Nepal, Thailand, Malaysia, Indonesien.

Du kunne evt. så bare dreje af mod Philipinerne når du kommer til Indonesien.

Turen i mellemøsten kan være lidt tricky og også farlig, så hvis du ikke føler dig tryg ved at tage igennem Iran/Pakistan, så kan du tage vejen over Sorte Havet via Rusland og Kazahkstan i stedet. Det skulle være meget sikkert…

Jeg planlægger selv at tage turen (via Iran/Pakistan) næste år her fra Europa og til Sydney og regner med at afsætte et år til det.

Vil du tage turen alene?

Anonym anto

Uden fly 🙂 tænker det skal være en backpackertur

Anonym anto

Nej den har jeg ikke hørt om før 🙂 fedt!
    Først var det min plan at tage turen på måske 2 måneder el.lign da jeg blev inviteret til jul på philippinerne og så ville jeg tage den tur dertil, men har søgt lidt på det og tænkte at det kunne være fedt at sætte længere tid af til det.
    Men det bliver nok først om 1-1½ års tid. Og ved endnu ikke hvem jeg ville kunne få lokket med på det.
    Hvornår regner du ca med at tage turen?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account