Det har bare vaeret den fedeste oplevelse, og det hele er gaaet rigtig godt og uden problemer. Vi koebte motorcykler i Saigon, min kaereste koebte en minsk og jeg koebte en SYM. Vi moedte politiet flere gange, men blev aldrig stoppet – de kiggede bare den anden vej. Mit indtryk er, at saa laenge man opfoerer sig ordenligt faar man ingen problemer. Vi fik ogsaa af vide af ham vi koebte dem af, at hvis vi blev stoppet, ville vi bare faa en boede paa 5-10$. Vi koerte fra Saigon til Nha Trang langs kysten, og derfra ind i det centrale Vietnam ad Ho Chi Minh ruten – hvilket varmt kan anbefales! Meget mindre trafik og fantastiske omgivelser. Vi koerte ud til kysten igen ved Hoi An. Mellem Danang og Hue kommer man gennem nogle bjergpas – en utrolig smuk rute. Vi solgte motorcyklerne igen i Hue, efter at have koert ca. 2000km ialt. Det har varet den bedste oplevelse, saa jeg kan kun sige: Goer det!! Jeg har to andre venner der er hernede nu ogsaa, og som har gjort det samme, bare med start i Hanoi. De har heller ikke haft nogle problemer.
God tur 🙂
Mvh. Maja