This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Carpe diem

Jeg har booket flybillet til Indien, hvor jeg skal være fra d.17 oktober til d. 29 november. Nu er det sådan at jeg har købt en retur og uden afbestillings forsikring..

En veninde skal til Bali i december.. og kommer nu i tanker om at det ku være fedt at mødes med hende der.. mit spørgsmål er nu.. hvordan kommer jeg nu billigst og nemmest dertil fra Indien og hvad mon priserne ligger på? Min billet til Indien har jeg givet ca 4300 for..

Håber at høre fra jer skønne rejse glade mennesker! 🙂

Anonym Claus

Nu skriver du ikke noget om hvornår og fra hvor i Indien, men jeg har søgt lidt tilfældigt på Airasia.com, og fundet priser på ca 200 USD = 1000 for en enkelt omkring den 1. december,
    Men det bliver dyrere jo længere du nærmere dig jul. Mellemlanding i Kuala Lumpur.

mvh
    Claus

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Du har en billige billet til Indien. Hvis jeg var dig ville som claus siger det flyve fra Indien.
    Og så drop din billet hjem til Danmark, köb en ny når du skal hjem, til Dk igen.
    Fra bali eller fra Thailand, eller singapor, flyver du fra Thailand og hjem rejser du hele vejen over land eller flyver fra singapor til DK eller malaysia,
    Du kan også flyve billige fra kalkotta calcutta til Bangkok og vider derfra til bali, lykke til, lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account