This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Marduk

P.g.a. urolighederne som var i Nepal tidligere i år, kunne jeg ikke se alt det som jeg ønskede at se, da jeg var i Nepal, og det er en af årsagerne til at jeg tager tilbage igen næste år.

Jeg kunne også tænke mig at tage til Tibet og jeg kunne se at busser kører fra Kathmandu til Tibet og det tager ca. 2½ dag at køre og det koster 500 kr.

Er det nogen som har prøvet denne tur? og om i har, hvordan er busturen? og hvordan er hotellerne i Lhasa, har de den samme standard som i Kathmandu?

Anonym none

Hej Murduk!
    Læs venligst Udenrigsministeriets rejsevejledning til Nepal før du rejser til Nepal for din egen skyld http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerRejsen/Rejsevejledninger/RejsevejledningNepal
    Mvh. Jesper

Anonym Marie Louise Larsen

Hej Jesper

Dit indlæg er lidt gammelt så jeg ville lige høre om du stadig har planer om at tage ture. Jeg var også der nede midt i uroligheder for godt et år siden og tog bus turen til Tibet imens jeg var = KÆMPE oplevelse!!! Men skrive lige hvis du stadig overvejer dig og så kan jeg godt kommemed lidt input og billeder 😉

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account