This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ronnydk

Hej…

Jeg er så småt gået i gang med planlægning af efterårsferien 2006! 🙂

Min plan er at tage med den Transsibiriske jernbane fra Rusland til Kina og derefter -ASAP- til Indien og derefter med tog igennem Indien til byen Trivandrum eller Chennai, hvor jeg så vil tage et fly eller en færge til Sri Lanka…er ikke kommet så langt endnu!
    Det bliver en svip-tur, men skal bare se så meget som muligt!! 🙂

Men jeg har tjekket tog mulighederne fra Kina til New Delhi og det ser ikke for godt ud… Hvis jeg tager fejl, så ret mig gerne og meget gerne med nogle links!!!

Er der nogen der kender til flymulighederne og priserne fra f.eks. Beijing, Langzhou eller Lhasa til New Delhi??

Mvh, Ronny Sørensen.

Anonym Martin

Hej Ronny!

Det lyder lidt som en joke, but here goes…

Der er ingen grænser åbne for udlændinge mellem Kina og Indien. Med lidt held kan du rejse gennem Tibet, videre til Nepal, og så til Indien, men det er lidt svært at få lov at rejse ind i Tibet.
    At køre med tog over Himalaya er optimistisk. Du kan heller ikke rejse gennem Burma til Indien. Enten kan du flyve fra Chengdu til New Delhi (Det tror jeg de fleste gør) eller rejse gennem Pakistan ad Karakorum Highway. Det kan anbefales. Pakistan er et fantastisk land!

Held og lykke

Martin

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account