This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kasperhertz

Hej derude.
    Jeg har siddet idag og kigget på forskellige muligheder for transport mellem Thailand og Malaysia. Jeg faldt pludselig over, at man kan tage en båd fra Koh Lipe i Sydthailand til Langkawi i det nordlige Malaysia. Har nogen af jer erfaringer med dette? Fungerer det med visum, grænsekontrol og alt det der?

Jeg regner med at rejse ind i Malaysia omkring d. 1. december fra Thailand.

– Kasper

Anonym Anonym

Jeps – det fungerer.
    Rejste via kuala lumpur til langkawi og der fra til koh lipe og så lige retur i marts. husk at hvis du rejser langkawi til koh lipe med båd har du ikke så lang tids visum.
    Og du kan også hæve kontanter på koh lipe, dog med gebyr.

Anonym Kasper Hertz

Ok. Så de 90 dages visum er kun gældende, hvis jeg f.eks. kører til grænseovergangen i bus eller tog? Hvor lang tids visum får man via båd fra Koh Lipe?

Anonym Kasper Hertz

Læste forkert. Ved, at man får 30 dages visum til Thailand via fly men kun 15 via båd. Troede du snakkede om vejen fra Koh Lipe til Langkawi, for Malaysia har da 90 dage uanset hvad, ikke?

Anonym Søren Hansen

Hej Kasper

Her er en hjemmeside som er rigtig god når man rejser rundt mellem de små øer ved Koh Lipe:
    http://www.kohlipethailand.com/ferries.php

Håber du kan bruge den

Vh Søren

Anonym Kasper Hertz

Hej Søren.
    Jeg kigger på den 🙂 Tusind tak for hjælpen.

– Kasper

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account