This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym tina88

Min kaereste og jeg staar og skal finde ud af hvordan vi kommer fra Kota Bharu omraadet i Malaysia til Krabi eller Phi Phi i Thailand. I Lonely planet staar der at det er farligt at rejse med bus/tog igennem Sydthailand, saa vi er lidt paa den da vi regnede med at det var dette vi skulle goere. Men en flybillet koster ca 1500 kr pr mand, saa dette er en for dyr loesning. Nogen der har erfaring eller foreslag? Eller nogen som kender til situationen i sydthailand – haaber nogen vil hjaelpe i loebet af kort tid!!

Anonym Thomas

Jeg havde lidt svært ved at finde ud af, hvor I egentlig er, men et gæt;

Sejl fra Langkawi i Malyasia til Koh Phi Phi. Det er rigtig morsomt og kan ihvertfald gøres for under 1500 kr.

Anonym ChristianDC

Sidder her og er ved at planlægge en tur fra Thailand ned til Malaysia, og så tilbage til Thailand igen. Hvordan er den nemmeste måde at komme fra Thailand til Malaysia? Hvor flyvning ikke er en mulighed – samt den nemmeste måde til Langkawi, da dette lyder som en god måde at komme tilbage til Thailand igen på.

Anonym ChristianDC

Lige et lille tillægsspørgsmål – nogen der ved om færgerne overhoved sejler i perioden omkring august/september?

På forhånd tak

Anonym MelissaJuulsgaard

Jeg rejste d. 1. juni den modsatte vej, fra Ao Nang til Kuala Besut med bus. Vi tog en bus til Hat Yai, ny bus til græsen hvor vi selv gik over og tog så en taxi videre, da det paa det tidspunkt var begyndt at blive mørkt. Jeg følte ikke at det var specielt farligt, så den anden vej kan vel også lade sige gøre.

Anonym Thomas

Der er stadigvæk færger, som sejler i Andaman havet fra maj til november, men de sejler nok mere uregelmæssigt end normalt. Google må blive din ven 🙂

Fra Thailand til Malaysia vil typisk være fra Koh Lipe til Langkawi. Jeg har ikke noget bud på, om den rute er åben i monsoon tiden. Skal vi ikke gætte på, at der ihvertfald er private operatører, som sejler ruten?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account