This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym TravelGirl77

Hej!

Er der nogen, der har erfaringer med at komme fra Rio Dulce Livingston, Guatemala til Roatan, Honduras?? Jeg rejser alene, og det eneste jeg kunne finde lige umiddelbart var en bus med Exotic travel, hvor de kraever min. 6 personer :-
    Hilsen Line

Anonym Morten

Hej

Ved ikke så meget om Honduras, men da jeg var i Livingston, tog vi derfra i båd til Puerto Barrios. Herfra var vi et smut i Honduras for at se en bananplantage. Så umiddelbart vil jeg mene du skal til Puerto Barrios ogderfra videre til Honduras.

Anonym Max

Hej
    Jeg har været i Livinston og talte i den forbindelse med nogle lokale bureauer som stort set alle arrangerede ture til Honduras med båd. Hvis jeg var dig, ville jeg spørge mig frem i Livingston. Her er med sikkerhed mulighed for at komme til Honduras. Det er sandsynligvis en smule dyrere end den bus du refererer til, men nok også lidt federe…

Anonym juliedk

Hej Line,
    Fra Rio Dulce (derfra hvor du tager båden til Livingston) går der flere busser i alle retninger, det er bare at opsøge det og spørge dig frem når du kommer dertil Jeg tod også bussen rundt alene, bare få fat i tiderne tidligt på morgenen, så du ikke ender op i en lokal bus på aftenen.
    Er helt misundelig, Gustemala, og også Rio Dulce er helt fantastisk!
    Ca. halvvejs ud til livingston ligger der, i en bugt på venstre side, et franskejet/styret backpacker sted. Virkelig fedt med bungalows, fællesspisning, jungle trek. Var der sidste år, så hvis de fik det op at stå igen efter oversvømmelsen der kom vil jeg anbefale dig at bruge et par afslappende dage der. Mener også stedet er beskrevet i enten Politikkens eller Lonely Planet!

Anonym Anonym

Hej

Tak for de svar jeg har faaet indtil nu.
    Jeg tog en dagstur til Livingston, og alle rejsebureauer sagde at der skulle vaere min 5 personer for at arrangere den direkte tur til La Ceiba, saa hvis man har god tid, kan man jo sagtens haenge ud der og vente paa, at der kommer nok tilmeldinger.
    Nu har jeg valgt at tage en bus i morgen fra Rio Dulce til San Pedro Sula og saa videre derfra til La Ceiba. Nu haaber jeg bare at der rent faktisk kommer en bus i morgen. Det virker lidt som vinden blaeser her?

Hilsen Line

Anonym Mette

Når du kommer til Roatan er der et super hostel/dykkersted i West End der hedder Chilies, super hygge sted, mennesker, og den fedeste bar på stranden! God tur;-)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account