This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rasmus

Altså det første er ja. Man kan købe direkte tog mellem Kuala Lumpur og Bangkok, men dette er ret dyrt. Jeg ville nok bare tage til Hat Yai og krydse grænsen der og finde et nyt tog. Du kan ikke sejle mellem de 2 øer.. der er alt for langt!!!

Anonym Anonym

Er det muligt at køre direkte med tog mellem Malaysia og Thailand? Hvis ikke, hvordan kan man så lettest gøre det? Og er der problemer ved grænseovergangen?

Et andet spørgsmål går på; er det muligt at sejle mellem Koh Samui og Ko Samet?

Anonym Anonym

Hejsa.

Hvis du vil spare tid, så fly. Det koster 110 kr, med airasia. Det tager lang tid med tog.

Rigtig god tur.

Anonym Anonym

Hej igen.

Man kan ikke sejle mellem Koh Samui og Koh Samet,

Anonym Luna

Hvor dyrt er ret dyrt??? Hvordan krydser man grænsen? Er det til fods eller tager man en bus?

Anonym Dolowyt

Ang airasia, så koster en billet kun omkring 100kr eller noget, men så kommer der flyafgifter og brændstof oveni. Jeg skal d. 10 marts flyve fra Phuket til Kuala Lumpur. Bestilte billetten for en måned siden. Det kostede omkring 300-350kr at flyve den rute.

Anonym Luna

Men det er også for at opleve Malaysia, at vi vil tage toget. Ved I ca. hva’ det koster??

Anonym Pernille

Jeg tog en bus fra Krabi til Singapore for 120 kr. Det var en ok tur… På den måde ser man en del. Men jeg mener nu nok at toget er til at betale….. Og det er trods alt mere behageligt.

Anonym claus j mortensen

prøv denne side http://www.seat61.com/

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account