Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523921
     rasmus

      Altså det første er ja. Man kan købe direkte tog mellem Kuala Lumpur og Bangkok, men dette er ret dyrt. Jeg ville nok bare tage til Hat Yai og krydse grænsen der og finde et nyt tog. Du kan ikke sejle mellem de 2 øer.. der er alt for langt!!!

      #3523914
       Anonym

        Er det muligt at køre direkte med tog mellem Malaysia og Thailand? Hvis ikke, hvordan kan man så lettest gøre det? Og er der problemer ved grænseovergangen?

        Et andet spørgsmål går på; er det muligt at sejle mellem Koh Samui og Ko Samet?

        #3523934
         Anonym

          Hejsa.

          Hvis du vil spare tid, så fly. Det koster 110 kr, med airasia. Det tager lang tid med tog.

          Rigtig god tur.

          #3523935
           Anonym

            Hej igen.

            Man kan ikke sejle mellem Koh Samui og Koh Samet,

            #3523930
             Luna

              Hvor dyrt er ret dyrt??? Hvordan krydser man grænsen? Er det til fods eller tager man en bus?

              #3523941
               Dolowyt

                Ang airasia, så koster en billet kun omkring 100kr eller noget, men så kommer der flyafgifter og brændstof oveni. Jeg skal d. 10 marts flyve fra Phuket til Kuala Lumpur. Bestilte billetten for en måned siden. Det kostede omkring 300-350kr at flyve den rute.

                #3523955
                 Luna

                  Men det er også for at opleve Malaysia, at vi vil tage toget. Ved I ca. hva’ det koster??

                  #3523958
                   Pernille

                    Jeg tog en bus fra Krabi til Singapore for 120 kr. Det var en ok tur… På den måde ser man en del. Men jeg mener nu nok at toget er til at betale….. Og det er trods alt mere behageligt.

                    #3524314
                     claus j mortensen

                      prøv denne side http://www.seat61.com/

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account