This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 3kronerimønter

Hey Folkens

Vi er to unge mænd, der har valgt at rejse til Mellemamerika og Sydamerika til sommer. Vi tager til Nicaraqua og Costa Rica, hvorefter vi på en eller anden måde skal til Sydamerika.

Hvad er den bedste/billigste/sikreste måde at komme til Equador på fra Costa Rica??

Håber I kan hjælpe os med nogle brugbare og hurtige svar 🙂

Venlig Hilsen
    Emil og Nikolaj

Anonym Mette

Hej med jer!
    Lige nu er jeg i Costa Rica og herefter har jeg planer om at tage til Sydamerika naermere Columbia. Hvad jeg har hoert fra andre rejsende, saa er det sikrest og nemmest at tage en baad fra Panama til Columbia og derfra kan i vel tage en bus til Equador…

haaber det hjalp!

MVH Mette

Anonym Mette

Hej med jer!
    Lige nu er jeg i Costa Rica og herefter har jeg planer om at tage til Sydamerika naermere Columbia. Hvad jeg har hoert fra andre rejsende, saa er det sikrest og nemmest at tage en baad fra Panama til Columbia og derfra kan i vel tage en bus til Equador…

haaber det hjalp!

MVH Mette

Anonym 3kronerimønter

Tak for svaret. Men vi regner faktisk med at flyve til Equador fra Costa Rica. Er der nogen der har erfaringer med dette?? Skal der bestilles lang tid i forvejen eller hvordan??

Håber I fortsat kan hjælpe…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account