This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Har ikke prøvet den rute, men har hørt at vejen (over land) mellem Panama og Colombia skulle være blandt verdens farligeste og at man er heldig, hvis man kun bliver bestjålet en gang, så mellem de to så ville jeg nok flyve eller sådan noget 🙂

Anonym julie-a-h

Okay, det er vist smart lige at undersøge! Tak 🙂

Anonym Amarco

Jeg er selv i gang med at planlægge en lign. tur. Jeg har ligeledes fået anbefalet at flyve fra San Jose eller Panama City og til Sydamerika, hvorfra man så kan rejse videre.

Regner selv med at bruge max 10.000 pr. mdr. (måske nærmere 80000 om måneden) alt inklusiv og 8-9000 for flybilletterne (dvs. ud- og returrejse og én fra Mellemamerika til Sydamerika). Så omkring 55.000 for 6 mdr. inkl. alt bør ikke være urealistisk.

Der er utallige busselskaber, der kører ned gennem Mellemamerika, så transport mæssigt er der ingen problemer. Tjek evt. Bambaexperience.com ud – det ser ret spændende ud.

Mvh. Andreas

Anonym julie-a-h

Hej allesammen. Jeg går rundt og kan ikke lade være med at tænke på min drømmerejse til Mellem/Sydamerika. Jeg kunne godt tænke mig at starte i Mexico og simpelthen bare rejse hele vejen ned gennem Latinamerika til Chile, og se så mange lande som muligt på vejen.
    Jeg vil gerne høre om der er nogle som har taget sådan en tur før? Hvor lang tid skal man bruge, jeg forestiller mig et sted mellem 6 og 10 måneder måske? (Men også fordi jeg gerne vil have sprogskole og evt noget frivilligt arbejde undervejs).
    Og det vigtigste, hvor meget koster det?
    Jeg studerer i øjeblikket, så det ville først være om små 2 år at jeg kan tage afsted, men vil gerne vide hvor meget jeg nogenlunde skal spare op, så hvis der er nogle gode råd og erfaringer hvad budget angår tager jeg med glæde imod dem 🙂

Anonym Henrik Jessen

Til den rejsende

Det ville være syndt hvis du undgår Colombia. Har selv rejst rundt i Colombia i 2 måndeder. Har aldrig oplevet så smukke steder og venlige mennesker.

Mvh. Henrik

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account