This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej ALLE

Vi er 2 piger, der skal til NordIndien til maj og vil selvfølgelig gerne en tur til Kathmandu, nu når man er i nærheden 🙂 Vi havde forestillet os at tage bussen derop, men hvor tar man den fra og hvor lang tid tar sådan en bustur?

Mvh Gitte og Hazel

Anonym Hanne

nej nej nej nej… IKKE bussen!!!.. Jeg lover jer, at i kommer til at fortryde.! Tog den selv for et år siden ( Delhi-Kathmandu ) – 40 timer, i en bus uden støddæmpere, over pløjemarker+ rippet for alle sine penge ved en korrupt nepalesisk immigration.. Det er billigt ( kan ikke lige huske præcis hvor meget ), men jeg lover jer at i vil have et legeme med en million knuste knogler..
    Da vi fra Nepal tog tilbage til Delhi, tog vi flyet som kostede 500 kr. mener jer – det er lidt meget, men vi fortryder ikke den beslutning et sekund..
    Mener også at man kan tage med tog til Kathmandu fra Delhi, ligeledes fra Varanasi og Calcutta mener jeg..
    Køb en Lonely Planet om Nordindien – der vil i kunne læse alle jeres muligheder for at komme til Nepal..
    Jeg ved ikke med togene – i skal angiveligt skifte ved grænsen. Indiske toge er også en oplevelse i sig selv, men hvis man får en soveplads er det bestemt udholdenlig..
    Men glæd jer, Indien er fantastisk, uforlignelig. Husk Varanasi, og tag til religiøs festival i Allahabad. Brug ikke for megen tid i Delhi, og dæk dame-benene til.:-)

Go’ tur, er såååå misundelig!

De bedste hilsner,
    Hanne

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account