This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym k-nørrebro

Hey! Er der nogle der har rejse fra Perhentian, over grænsen og så med tog til Bangkok? Hvor let er dette og skal man booke plads på toget på forhånd?

Anonym Helene

Hey.. Jeg rejste den anden vej i 2008 (altså bangkok-perhentian), og havde planlagt at gøre det med tog. dette var dog ikke muligt, da det viste sig at være thai-nytår, og vi skulle således vente næsten 14 dage på togbilletter, så vil nok anbefale for en sikkerhedsskyld at bestille billetter i god tid..
    det vi gjorde i stedet var at flyve fra Bangkok til Hat Yai, og så med minibus til grænsen for at tage en taxa på den anden side til kota bahru.. derfra med en taxa fra vandrehjemmet til byen hvorfra man sejler til perhentian.. hvis i ikke kan få togbilletter går jeg ud fra, at man kan tage vores tur baglæns 😀
    Men mon ikke i kan få togbilletter?

Anonym Kathrine

Jeg tror I skal booke på forhånd. Da jeg var der for 3 uger siden var der en af dykkerinstruktørerne, som skulle med tog til Bangkok og det havde han i hvert fald bestilt på forhånd..
    Altså det har jo været nytår i Thailand i år, så det skal i nok ikke bekymre jer om 😉
    Men god tur til perhentian. Det er et fantastisk sted!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account