This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym annelausten

Hej,

Er der nogen der har erfaring med at rejse fra Rio Branco i Brasilien til Cuzco i Peru. Er det muligt i starten af december eller er det for vådt? Hvor lang tid vil det tage?

Vh Anne

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej Ann.

har selv rejst rundt i Syd Amerika, Du kan rejse fra RIO med med bus hele vejen til peru,
    rejse fra rio til Argentina op til de flotte vand fald der ligger på begge sider af Brasilien og Argentina , du forsatter din rejse mod bolivia, fra Argentina, op nord på til den bolivianske graense, vider derfra med bus til peru, Hvis det var mig ville jeg bruge nogen månder på min rejse, eller tre, det er en kanon rejse og du möder en masse back packer der gör det samme som dig, husk nu Amazona i boliva er kanon og billige,vejrt kan jeg lige huske, husk det er for let at flyve, rejse over land til du ikke har mere energi og så flyve, held og lykke, lars

Anonym Claus

Hej Anne

Spændende rejse, du skal igang med. Jeg har været i Acre-staten for flere år siden, dog ikke helt til Peru.

Men det har en Synnebuglin på Travellog.dk.
    http://www.travelmarket.dk/travellog/synneburglin/sydamerika2009/Brasilien/brasilien-bom-dia-obrigado

Måske kan du kontakte hende og høre om, hvordan rejsen gik.
    Ellers prøv at stille samme spørgsmål på Thorn Three på Lonelyplanet.com

mvh
    Claus

Anonym Anne

Tak for hjælpen!
    Anne

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account