This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym maj

Hvilke muligheder har jeg og hvor lang tid tager rejsen?
    Kan man få visa hjemmefra til Cambodja?
    Kan man sejle til Sihanoukville fra Thailand eller en af byerne/øerne nær grænsen?
    Vil gerne til Koh Rong efter en uge på Koh Mak og Koh Kood. Nogen gode ideer til rejsen, vejen dertil og tilbage samt Koh Rong og øerne omkring?

Anonym Tine

Jeg har netop undersøgt den tur, da jeg måske skal gøre noget lignende om kort tid. Du tager færgen til Trat og derfra tager du en bus til Hat Lek (nogen gange har de et skilt hvor der står Cambodia border på bussen) så krydser du grænsen og tager man vist en taxa til Sihanoukville og færgen videre til Koh Rong 🙂 Jeg håber, at det var hjælp nok 🙂

Anonym Henrik

Hej

Min plan er at tage fly fra Bangkok til siem reap men da jeg ikke ved hvor jeg ender i cambodia i løbet af de 3 -4 uger inden turen går tilbage til Bangkok , kan jeg bare købe en enkelt til cambodia eller skal jeg have en returbillet ved ankomst og vise dem ??
    turen går næste måned .

mvh Henrik

Anonym Tine

Hej Henrik

Du kan sagtens bare købe en enkeltbillet. Det er hver dag mange, som flyver og rejser til Cambodia over land uden en returbillet. Derudover køber du også et visum for en måned og får det ikke gratis, som fx i Thailand eller Vietnam, så de kræver ikke bevis for at du forlader landet ?

God tur
    Tine

A World of Backpacking

Anonym Henrik

Hej Tine

Det lyder godt måske jeg tager bussen eller anden transport tilbage til Bangkok for at holde nytår 🙂
    Du får mange tak for svar og ønsker dig en god tur hvis du også står og skal afsted inden længe .

MVH Henrik

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account