This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej Stine!
    Her på Backpacker Planet kan du i menuen “Find billige flybilletter – ……..” finde flybillet fra Ho Chi Minh City i det sydlige Vietnam til Siem Reap i Cambodja (Cambodia).
    Mvh. Jesper

Anonym none

Hej Stine!
    Jeg fandt denne oversigt over hjemmesider om Angkor Wat på dette link http://www.google.dk/search?hl=da&newwindow=1&rls=GGLG%2CGGLG%3A2006-22%2CGGLG%3Ada&q=angkor+wat+&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da
    Mvh. Jesper

Anonym Anonym

Hej Stine!
    Her er et link til en meget vigtig rejsevejledning for Combodja (Combodia) http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/FoerRejsen/Rejsevejledninger/RejsevejledningCambodia
    Mvh. Jesper

Anonym sss_2410

Hej alle!
    Den 9. januar 2007 ankommer min kæreste og jeg til Hanoi, vi bruger de næste 14 dage på at rejse ned gennem vietnam hvorefter vi gerne vil et smut til Cambodia og se Angkor wat, før vi flyver til Singapore fra Siem Reap den 24. jan.
    Men hvordan tager man “bedst” fra Vietnam til Siem Reap? Jeg har ikke kunnet finde nogle flybilletter på nettet. Er der bus/tog eller lign?
    Hvad gjorde i?

Stine

Anonym Jesper Jensen

Det er nemt at komme rundt i Cambodia også nemt at komme fra Vietnam til Cambodia.

Du kan flyve – det er oftest billigt at købe billetter på lokale rejsebureauer i Vietnam.

Du kan også tage med en bus – du kan få visum ved to af de tre grænseovergange til Vietnam.

Uanset hvilken transportfrom du vælger at det let at arrangere det fra Vietnam.

Et par ekstra råd:
    Angkor er fantastisk – MEN kan godt ses på to dage.

Køb alligevel et 3dags pas (det koster det samme som 2 enkeltdage).

Templet Bantay Srei ligger langt fra de andre templer – men det må du IKKE gå glip af.

Hyr en tuk-tuk chauffør til at køre jer rundt – aftal pris i forvejen og betal når i er færdige.

Tag tid til at gå rundt blandt de mindre populære templer. Uden masser af turister kan man bedre føle stemningen.

Helt til sidst – har i muligheden, så tag til Phnom Penh. Hovedstaden har et dårligt renommé. Det er ikke fortjent. Den kan ses på et par dage, og ikke mindst Killing Fields og Tuol Sleng museet er en hård og uforglemmelig oplevelse. Se filmen Killing Fields inden i tager afsted.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account